czwartek, 18 grudnia 2014

Konkurs Mikołajkowy - WYNIKI



 

Moi Drodzy!

Konkurs Mikołajkowy czas rozstrzygnąć! Jego popularność przerosła moje najśmielsze oczekiwania, bowiem otrzymałam od Was ponad 100 zgłoszeń!! Wnioski nasuwają się dwa : albo tak bardzo spodobały Wam się nagrody, albo krzyżówka była zbyt prosta :P Obiecuję, że następnym razem wymyślę, coś bardziej trudniejszego. Już moja w tym głowa :P






Ale żeby nie przeciągać i nie trzymać Was zbyt długo w niepewności, uroczyście ogłaszam, że nagrody w postaci egzemplarza przygód Mikołajka po francusku z dedykacją ode mnie oraz tajemniczy upominek prosto z Bretanii wędrują do... tam tadam tatatatata tadam...       

- Tomka (pseudonim tom99) (zgłoszenie nr 19)
- Grażyny Curyło (zgłoszenie nr 82*)


Dziękuję wszystkim osobom za udział w konkursie, a zwycięzcom gratuluję nagród (skontaktuję się z Wami niebawem)! Do zobaczenia przy okazji kolejnych konkursów, których wypatrujcie z nastaniem nowego roku :)


*Wprawne oko zauważy, że nie wybrałam tych liczb przypadkowo i odkryje jedną z moich tajemnic ;) 

3 komentarze: